Da, hype se može napraviti i oko jabuke. Štoviše, u Americi se redovno i radi. Izlazak svakog novog hibrida prati određeno ulaganje u marketing. Ali nikad se dosad jedna jabuka nije reklamirala i najavljivala kao Cosmic Crisp. U marketing Cosmic Crispa uloženo je 10,5 milijuna dolara i najavljivali u je kao novi Marvelov blockbuster. Konačno je stigla u prodaju.
Cosmic Crips rezultat je 20-godišnjeg istraživanja na Sveučilištu Washington State. Riječ je o hibridu WA 38 sorata Enterprise i Honeycrisp. “Ovo je jabuka koju je svijet čekao. Zamislite mogućnosti” najavila je na Twitteru kompanija koja stoji iza Cosmic Crispa.
The apple you’ve been waiting for is coming December 2019. Imagine The Possibilities™ with Cosmic Crisp®.https://t.co/kSwL5qafPK pic.twitter.com/y6GMSzq6kG
— Cosmic Crisp® Apple (@thecosmiccrisp) July 1, 2019
Po čemu je ova jabuka tolika posebna? Prvo, proizvedena je u Washingtonu, gdje se uzgaja većina američkih jabuka. Prvi je hibrid nastao u Washingtonu, dakle lokalnost. Nadalje, vlasnici brenda kažu da Cosmic Crisp ujedinjuje trajnost i slatkoću. Na testovima se pokazalo da kad je prerezanu ostave na zraku ne oksidira ni nakon sat vremena. Najvažnije, jabuka je uzgojena za kuhanje.
Navodno svoje najbolje karakteristike, teksturu, balans slatkoće i kiseline i okus, pokazuje u pečenim slasticama. Prve pošiljke su rasprodane, bilo bi tragično da nisu nakon kampanje od 10 milijuna dolara, ali prve recenzija kažu da okus Cosmic Crispa nije značajno bolji od njenog pretka Honeycrispa. Cosmic Crisp tek treba dokazati da “može promijeniti sve”.