Četrnaest tisuća restorana iz Michelinovih vodiča bit će posebno istaknuto među preporukama na TripAdvisorovoj aplikaciji LaFourchette. Ovo neočekivano savezništvo dio je TripAdvisorove velike operacije dizanja kredibiliteta. U zadnjih nekoliko godina najkorištenija platforma za preporuke restorana na svijetu upala je u niz skandala, od proglašenja nepostojećeg restorana najboljim na svijetu do uhićenja kriminalaca koji su zarađivali na prodaji povoljnih recenzija.
Ti skandali nisu samo kompromitirali TripAdvisor nego sve servise s korisničkim recenzijama i ljude okrenuli prema vodičima koje netko uređuje. Što je ozbiljan problem, jer pravi biznis platformi za preporuke su rezervacije restorana. TripAdvisor nije mogao zamisliti bolji ishod od suradnje s najutjecajnijim restoranskim vodičem. Michelinu je, pak, u interesu postići što veći domet i dobiti novu, mlađu globtrotersku publiku.
La Fourchette je francuska ekstenzija TripAdvisora, platforma specijalizirana za rezervacije restorana. Njihova suradnja s Michelinom, kako su objavili u priopćenju, “je međunarodno strateško partnerstvo koje nam omogućava da udružimo kulinarsku ekspertizu slavnog crvenog vodiča s globalnom snagom platforme za preporuke i sistemom rezervacija koji je razvio TheFork (još jedna TripAdvisorova kompanija).
Na LaFourchette će ući Michelinovi restorani iz 30 zemalja, po kategorijama iz Michelinovog vodiča (zvjezdice, Bib Gourmand, preporuke). “Korisnici će imati veliki izbor jer ćemo im na istom mjestu ponuditi recenzije neovisnih stručnjaka i gostiju restorana,” objasnio član izvršnog odbora Michelina Scott Clark za Le Monde. Michelinovim restoranima to će osigurati “vidljivost bez presedana.”
U istim je pregovorima o suradnji dogovoreno i da LaFourchette preuzme Bookatable, web stranicu za rezervaciju restorana koju je Michelin kupio 2016. godine. LaFourchette će preko Bookatablea ući na pet novih važnih tržišta: britansko, njemačko, austrijsko, finsko i norveško. Time bi LaFourchette i TripAdvisor mogli postati najjača europska platforma za preporuke i rezervacije restorana. Daleko najjača svjetska referenca za traženje restorana i dalje je Google.