Na fasadi na početku Petrinjske ulice odmah kraj El Toro Streeta, pojavio se veliki zlatnožuti natpis Orijent. Riječ je novom logu stare zagrebačke slastičarnice, kakav je već postavljen i na originalnoj lokaciji u Maksimirskoj. Orijent se vrlo skoro, kako je uostalom i najavljeno, otvara u samom središtu Zagreba.
Novi vlasnici Orijenta, koji su taj ugledni brend preuzeli u proljeće ove godine, modernizirali su marketinško prodajne aspekte Orijentovog posla. Uveli su kreditne kartice, ušli su u Woltovu dostavu, počeli dijeliti popuste za Black Friday i tome slično. Otvaranje drugog Orijenta u centru grada dio je nove Orijentove razvojne strategije.
Kolači su uglavnom značajno lošiji nego u vrijeme prijašnjih vlasnika, no to je i logično. Novi Orijent ne želi se baviti gastronomskim slastičarstvom, mukotrpnim žanrom u kojem ionako nitko u Zagrebu dosad nije uspio.