Najveća svjetska platforma za korisničko recenziranje ugostiteljske ponude odlučila je uravnotežiti odnose snaga i dati glas ugostiteljima. TripAdvisor je ovih dana lansirao Review Hub, platformu na kojoj vlasnici restorana mogu direktno odgovarati na recenzije gostiju i pratiti kako im restorani stoje na najvažnijim tražilicama, platformama i društvenim mrežama od Yelpa i Facebooka do The Forka i Googlea. Direktan odgovor na kritike gostiju postao je jedan od presudnih kanala u marketingu i customer serviceu restorana. Kada je riječ o lokalnom rangirnju, najvažnijim se pokazuje Google. Review Hub će agregirati recenzije i ocjene s nekoliko platformi i prikazivati ih kao sažetke, koje će vlasici restorana moći koristiti kako bi uočavali trendove i znali gdje moraju popraviti komunikaciju ili kvalitetu usluge. Korištenje Review Huba zahtijeva mjesečnu ili godišnju pretplatu, a mogu ga koristiti vlasnic i restorana, voditelji restorana, posrednici i marketinški timovi. Dostupan je na svim tržištima na kojima je prisutan TripAdvisor