Video traje 45 sekundi. Počinje s polovicom peciva na kojoj nečije ruke ubrzano slažu burger koji izaziva zazubice. Onda počinje pjesma. Dok Aretha Franklin pjeva What a difference a day makes, spektakularni time lapse prikazuje što se s Whopperom događa idućih 28 dana: salata vene, meso trune, rajčica se pretvara u kašu, odvratna plava plijesan prekriva cijeli burger.
Zašto bi jedan od najvećih svjetskih fast food lanaca svoj najpopularniji burger reklamirao ovako? Kod Burger Kinga, dio razloga uvijek se krije u McDonald’su. Prošle godine u studenom, cijeli je svijet preko interneta gledao McDonald’sov burger izložen na Islandu, zadnji burger poslužen prije nego je taj lanac uslijed financijskog sloma Islanda 2009. zatvorio dio svojih lokala u toj zemlji. Ni nakon deset godina, burger nije istrunuo.
U još zanimljivijem slučaju, čovjek iz američke države Utah lani je u džepu zaboravljenog kaputa pronašao burger koji je u McDonald’su kupio 1999. Platio ga je 79 centi, stavio u džep i zaboravio na njega. Danas je ponosni vlasnik, kako tvrdi, najstarijeg McDonald’sovog burgera na svijetu. Povrće i umaci su se sasušili, ali po pecivu i mesu svatko bi i danas prepoznao mekov burger. I zato u novoj reklami Burger King poručuje “Prava hrana s vremenom poružnjuje” i pljesnivi Whopper naziva “Ljepotom odsustva umjetnih prezervativa”.
Burger King najavljuje da će u većini europskih zemalja i svim svojim američkim lokalima do kraja godine ukinuti sve umjetne boje, okuse i konzervanse iz Whoppera. Kupci pozdravljaju tu odluku, ali ne i način na koji ju im je Burger King priopćio. Reakcije na video s pljesnivim Whopperom su podvojene; nekima je genijalan, nekima je umjetničko djelo, većina misli da je ideja promašena.
Podsjećaju da je McDonald’s još 2013. objavio priopćenje naslovljeno Odgovor na mitove o tome da se McDonald’sovi burgeri ne raspadaju. “Bez dovoljno vlage u hrani ili okolišu, bakterije i plijesan neće rasti pa je manje vjerojatno i da će hrana početi propadati. Sve što dodajemo u naše meso je malo soli i papra”, tvrdio je McDonald’s. No, korporacija je pet godina kasnije jednako ponosno objavila kako će iz svojih najpopularnijih burgera izbaciti ve umjetne boje, okuse i konzervanse. Burger King je očito još jednom pogodio temu.