Spajanje slastičarstva i beauty industrije već smo vidjeli. Ali spajanje promocije vina i beauty industrije nešto je rjeđi koncept, iako se ljekovita svojstva grožđa i vina u toj industriji rutinski koristi. Udruga Women On Wine uoči Valentinova udružila se s kozmetičkom kompanijom Avon, u prezentaciji njihova novootvorenog zagrebačkog show rooma u Gundulićevoj i slovenske vinarije Puklavec Family Wine.
Puklavec Family Wines privatna je tvrtka u vlasništvu slovenskog biznismena iz zapadne Europe, čiji je predak Martin Puklavec još 1934. godine osnovao vinariju u ljutomerskom kraju. Današnji Puklavci kupili su golemu, u bivšoj Jugoslaviji dobro poznatu vinariju Ljutomer Ormož i brendirali su je pod obiteljskim imenom, s naglaskom na čuvanje vrijednosti obiteljskih vinarija i u formatu koji podrazumijeva milijune litara vina.
Puklavci su u Hrvatskoj najpoznatiji po masovnoj industrijskoj etiketi Jeruzalem Ormož, ali proizvode i vrlo dobru single vineyard liniju Seven Numbers, s izvrsnim sivim pinotom i furmintom broj 7 koji je prije tri godine za berbu 2016. dobio Decanterovu platinastu medalju. Prošle godine obitelj Puklavec ušla je u jednu od najvećih vinskih investicija u Sloveniji, otvaranjem vinarije za proizvodnju crnih vina u Makedoniji. Na prezentaciji koju je organizirala udruga WOW točio se muškatni pjenušac Jeruzalem Ormož, kupaža sivog pinota i sauvignona i Muškat Ottonel iste etikete.
Foto/Rene Karaman, Vlasta Pirnat