Pogrej in pojej slovenski je brand gotovih jela, utemeljen 2003. godine. Slovenska je tvrtka kasnije postala članica Fleury Michona, velike i stare francuske kompanije za proizvodnju gotovih jela poznate i po avionskoj hrani. Nedavno smo u našim supermarketima vidjeli pakete Pogrej in pojej, u vrhu kutije diskretno, ali vidljivo piše Fleury Michon. Kupili smo špagete s mesnim preljevom ( 22 kune za 400 grama).
Samo pakiranje je civilizirano i praktično: u jednom su odjeljku špageti, a u drugom umak, što vam omogućuje da prije nego što je pomiješate s umakom, tjesteninu pokušate oživjeti nekim boljim maslinovim uljem. Samo tijesto nije prekuhano, no tu prestaju svi komplimenti.
Špageti su potpuno bljutavi, kao da su pripremljeni bez soli. Umak je, pak, prepun okusa koji se temelje na začinima poput Vegete . Meso je neugodno pjeskasto. Ne postoji niti jedan razlog da bi bilo tko kupio ovaj proizvod (isto vrijedi i za skoro sva druga gotova jela u supermarketima).
Gastronomski gledajući, ono je potpuno bezvrijedno i bezlično. Nutricionistički gledajući, ono ne može biti osobito zdravo. Financijski gledajući, za manje od trideset kuna možete kupiti kilogram srdela, petnaestak dekagrama podnošljivog pršuta ili vrhunskog kulena ili cijelo pile. Ako vam se ne da kuhati, svaki je sendvič bolja opcija od bezlične hrane poput ovih špageta s mesnim preljevom Pogrej in pojej ili sličnih proizvoda drugih takvih brendova. Kupovati gotova jela u supermarketu pitanje je čiste lijenosti ili potpune nezainteresiranosti za ono što stavljate u sebe.