Ideja je preskočiti sve: i teglicu i nož i mazanje i pranje posuđa…Japanci su na tržište upravo pustili proizvod koji bi mogao postati hit u fast food lokalima, ali i mnogim kućnim hladnjacima obožavatelja majoneze.
Japanska firma Bourbon izmislila je Mayonnaise Sheet, majonezu u listićima koja se prodaje u pakiranjima sličnima pakiranjima sira za tost. Majoneza u listićima dolazi u dva okusa, tune i pikantne bakalarove ikre (mentaiko). Oba proizvoda dio su linije sastojaka u listićima Easy Cooking, koji se samo odlijepe s folije i koriste u jelima.
Nakon što se Easy Cooking majoneza stavi na tost, nakon grijanja kruha ona dobiva uobičajenu kremastu konzistenciju majoneze. Može se koristiti i na tjestenini, pomfritu i ostalim jelima na koja ljudi često vole stavljati majonezu. Industrija zadnjih godina ubrzano istražuje mogućnosti proizvodnje kondimenata i drugih namirnica u listićima i drugim formama koje ubrzavaju i pojednostavljuju pripremu hrane. No, majoneza u listićima izazvala je pomiješane osjećaje. Puno burnije od, recimo, čokoladnog ganachea u listićima koje je proizvela ista firma.
Can I do a Kickstarter just to get me as much of this as I can?https://t.co/zPEly2w2yo
— michael allison (@g_rendel) February 25, 2020
The future is here and it’s fantastic https://t.co/lxK2UJN3PM
— Jon Jones (@jon__jones) February 24, 2020
i would like to eat one (1) slice of spicy mayo, pleasehttps://t.co/5BYivpWGCM
— Tim Marcin (@TimMarcin) February 21, 2020
Individual Slices of Mayo Arrive in Japan Next Month https://t.co/xAMc3aNsnJ
— GRAHAM ELLIOT (@grahamelliot) February 22, 2020