U subotu ujutro odlučili smo biti odgovorni i vikend kupovinu obaviti preko interneta kako bismo izbjegli kontakte s ljudima u supermarketu. No, na Konzumovim stranicama za online kupovinu prvo nas je dočekala obavijest da je zbog sigurnosnih mjera privremeno ukinuta usluga Pokupi koja omogućava preuzimanje robe u trgovinama koje kupac izabere. Konzum objavljuje da ubrzano radi na otvaranju novih termina za dostavu i Drive-In preuzimanje u distribucijskim centrima.
Razlog smo vidjeli čim smo dovršili narudžbu. Na Konzum Kliku, naime više nije bilo nikakvih dostupnih slotova za dostavu, pa smo morali odustati i otići u svoju malu lokalnu trgovinu. Mnog korisnici Konzum Klika na društvenim mrežama su se žalili kako im softver nudi termine dostave tek za tjedan dana.
Biznis s dostavom hrane u Hrvatskoj i prije epidemije korona virusa susretao se sa specifičnim problemima, od nedostatka radne snage do teške koordinacije u cijelom nabavnom lancu do interne organizacije, pa nisu svi servisi uvijek efikasni koliko bi trebali biti. Dodatni pritisak koji stvara sve masovnija samoizolacija građana vjerojatno će ih dovesti na rub funkcionalnosti, ali neke će i natjerati da se bolje organiziraju i ubuduće budu efikasniji. U svakom zdravom biznisu lriza je prilika za poboljšanja.