Marketinšku zajednicu zadivila je Guinnessova reakcija na krizu koju je izazvala pandemija korona virusa. Brend je povukao besprijekoran potez motivirajući ljude da ostanu u kućama, piše Adweek. Reklama je postala viralni hit, ali priča je zanimljiva zbog jednog drugog detalja. Reklamu uopće nije radio Guinness.
Digitalni poster s kaučem koji u kombinaciji s negativnim prostorom postaje pjena na čaši Guinnessova piva kreirao je copywriter freelancer Luke O’Reilly za jedan natječaj. Kako internet baš nije sklon paziti na potpisivanje autorstva, kad se njegov rad proširio društvenim mrežama svi su počeli hvaliti Guinness. “Komentari su bili urnebesni,” komentirao je O’Reilly za Adweek, “Masu stvari poput Guinness je opet rasturio, majstori marketinga i slično.”
Even though I share the opinion that brands should lay low with Coronavirus marketing – this is my favorite ad/message – pic.twitter.com/EcVvLzqI21
— Mark Gallo®️ (@guhlo) March 23, 2020
Njega, kaže, ne smeta što se njegova kreacija masovno dijeli bez poštivanja njegova autorstva. “Mama mi je poludila, jer misli da zasluge za ovo pripadaju meni. Rekao sam joj da sam zadovoljan dokle god se poruka širi. Nije me pogodilo koliko bih misio da hoće. Možda sam nekako u src znao da će ljudi ipak otkriti tko je autor.”
O’Reilly je poster napravio kao odgovor na izazov One Minute Briefs, britanski kreativni projekt koji nove kreativne talente poziva da na ideje koje često podrazumijevaju društvenu odgovornost “odgovore instinktivnim idejama.” Brief za natječaj u kojem je sudjelovao Luke O’Reilly bio je poster za pubove koji na ironičan način odvraća ljude od izlazaka u pubove. Radovi su promocija virtualnog puba The Staying Inn, koji su osnovale Olivia Downing i Sophie Stevens kako bi ljude potakle da poštuju mjere karantene.