Improvizirane zaštitne maske postale su simbol vremena. Posebno u Americi, najvećem žarištu epidemije korona virusa na svijetu. Za američkog čokolatijera Jeffa Shepherda, vlasnika oregonske Lillie Belle Farms (jedna od deset najboljih američkih čokolaterija prema časopisu Dessert Professional), maske iz kućne radinosti inspiracija su za Uskrs.
Shepherdovi čokoladni zečići s maskama postali su internetska senzacija a čokolaterija, inače zatrpana narudžbama za Uskrs, morala je službeno objaviti da zbog prevelike potražnje zečeve možda neće moći isporučiti svima prije Uskrsa. Lillie Belle Farms prodaje dvije varijante svojih “Covid Bunniesa”, od mliječne i bijele čokolade.
Jeff Shepherd već je bio svjetska vijest zbog svojih čokoladnih zečića, zbog specijalnih uskrsnih linija krvavih Zombie zečića i Voodoo zečića koje su skandalizirale mainstream ali su s oduševljenjem razgrabljene na online trgovinama. Shepherdova deviza “Ovo je čokolada, znači nema pravila” ogleda se u većini njegovih kreacija, koje su inspirirane svime od Rembrandta do Rolling Stonesa, a ponekad predstavljaju i oštar društveni komentar.