Prije desetak dana pisali smo o tome kako su u Belju, jednoj od najvećih hrvatskih prehrambenih industrija, isplaćene posebne novčane nagrade svim radnicima. U Belju su također isplaćene uskrsnice. Danas je, pak, HINA objavila da je Atlantic Grupa Emila Tedeschija u prvom tromjesečju ove godine povećala dobit za 10,6 posto. Atlanticova dobit u prvim tromjesečju epidemijske godine iznosi 89,3 milijuna kuna.
Važno je naglasiti da je Atlanticu porasla prodaja usprkos tome što je zbog epidemije morao prestati raditi s HoReCom. Primjeri Belja, Atlantika ali i drugih dobro posloženih prehrambenih tvrtki pokazuju da sadašnja recesija ima i drugu stranu. Pojedini veliki sektori, prije svega prehrambeni, farmaceutski i telekomunikacijski izvrsno posluju. Nema sumnje da će i banke, srednjoročno i dugoročno, kad se podvuku svi računi, profitirati na sadašnjem stanju.
Važno je, također, ponoviti da se niti jedan segment prehrambene industrije, uključujući skuplja vina, craft piva, zanatske sireve i zanatske suhomesnate proizvode, ne smije oslanjati samo na HoReCu. Život bez efikasne maloprodaje prije ili kasnije pokazuje se nemogućim.