Koprivnička Podravka pridružila se Belju i Atlantic Grupi u postizanju izvrsnih poslovnih rezultata. Na dan kad je premijer Plenković kazao da očekuje devetpostotni pad BDP-a, Podravka je objavila da su joj prihodi u prva tri mjeseca porasli za dvadeset posto u usporedbi s lanjskom godinom.
Riječ je o oko 211 milijuna kuna, pa tako Podravkini prihod u prvom tromjesečju ove epidemijske godine, iznosi rekordnih milijardu i 200 milijuna kuna. Značajno je porasla i dobit, za 13,5 posto, tako da je Podravka u prvom kvartalu, poslije podmirenja svih obveza zaradila 91 milijun kuna.
Izvanredni rezultati tržišno konkurentnog dijela hrvatske prehrambene industrije posljedica su drastično povećane prodaje hrane u supermarketima. Jasno je da će se sadašnji rast usporiti na ljeto, jer će narudžbe iz hotela i restorana biti neusporedivo manje nego lani. Međutim, očekuje se i da će se uvoz hrane postupno se smanjivati, što znači da će proizvodi hrvatske prehrambene industrije dobiti više prostora u trgovačkim lancima. Čini se da je prehrambena industrija jedan od rijetkih ekonomskih pobjednika epidemijske krize.
Foto/podravka.hr