Nijemci u zadnjih 90 dana, a posebno u zadnja dva tjedna, izvješćuje HINA, puno više pretražuju Hrvatsku nego Španjolsku, Grčku ili Italiju. Ovaj se rezautat odnosi na pretrage vezane uz riječi “godišnji odmor”, “kampovi” ili “kuća za odmor”. Taj je podatak objavila agencija Arbona, certificirani Googleov hrvatski partner za AdWords.
Primjerice, hrvatski indeks u pretragama pojma “godišnji odmor “ često je veći od 75 posto, a katkad ide i do 100 posto, što znači da se na Googleu pretražuje samo Hrvatska. “Indeks pretraživanja za Hrvatsku puno je veći nego za Španjolsku, Italiju i Grčku, što znači da Hrvatska trenutno prednjači kao destinacija gdje bi Nijemci najradije proveli godišnji odmor,” kažu predstavnici Arbone.
Slični se rezultati pokazuju i za pretrage ključnih kljućne riječi “kuća za odmor” i “kampovi/kampiranje”- U slučaju “kuće za odmor” indeks prelazi 75 posto i pokazuje veliki skok u usporedbi sa stanjem do prije dva mjeseca. Kampiranje postiže indeks pretraga nešto viši od 50 posto, što je još uvijek bolje od Grčke, Španjolske i Italije.
Hrvatsku je lani posjetilo 2.881.285 gostiju iz Njemačke, koji su ostvarili skoro dvadeset milijuna noćenja., što tu zemlju čini uvjerljivo najjačom emitivnom destinacijom za hrvatski turizam. Gledajući po broju dolazaka gostiju, druga je Slovenija, treća Austrija, a četvrta Italija .