Tvrtka Badel 1862 organizirala je najmasovniju online edukaciju ugostiteljskih profesionalaca dosad održanu u Hrvatskoj. Badelov Masterclass trajao je mjesec dana i u tom je razdoblju kroz njega prošlo više od 3000 konobara, barmena i kuhara. Teme predavanja bile su psihologija potrošača, vina, jaka alkoholna pića, kokteli i kulinarstvo. Pola polaznika polagalo je ispite nakon odslušanih predavanja, što je preduvjet za dobivanje certifikata. Projekt je bio odgovor na pandemiju korona virusa koja je zaustavila ugostiteljsku industriju.
“Badel 1862 blisko surađuje s turističkim i ugostiteljskim sektorom pa smo tražili način kako da im pomognemo u trenucima kad su suočeni s najvećom krizom,” izjavio je u priopćenju o Masterclassu Badelov direktor marketinga Vanja Bartolec, “Odlučili smo svima svima koji rade u ugostiteljstvu omogućiti da se se dodatno educiraju i tako više slobodnog vremena koje su neočekivano dobili iskoriste za vlastito jačanje konkurentnosti na tržištu rada. Istodobno, od toga će korist imati i lokali u kojima rade kao i cjelokupni ugostiteljski i turistički sektor kroz dodatno dizanje kvalitete usluge.”
Badelov Masterclass bio je otvoren i za zainteresirane polaznike koji nisu iz ugostiteljskih profesija i neki od njih po završili su ga s najboljim rezultatima.
Badelov Masterclass koncipiran je kao niz tjednih edukacija na početku kojih polaznici dobivaju pristup video materijalima i skriptama, a za polaznike koji su željeli polagati ispite za certifikate, to je bilo organizirano subotom. Uz Badelove stručnjake predavači su bili barmen Miro Majcen, sommelier Darko Lugarić, Ivan Šarić koji je držao predavanjao psihologiji i chef David Skoko koji je predavao kulinarstvo.
U Badelu kažu da su dobro prepoznali potrebe tržišta jer je odaziv bio izuzetno velik, tako da će projekt nastaviti u redovnim intervalima.