Sinoć oko pola devet prvi smo put prošli kraj Cheese Bara, lokala između Gradske kavane i Europskog trga. Na velikoj terasi nije bilo ni jedne slobodne stolice. Kad smo drugi put ondje prolazili oko pola jedanaest, vidjeli smo možda tri ili četiri slobodna mjesta. I tako svaki dan.
Katkad u Cheese Baru, koji je zapravo vinski bar, nema puno mjesta ni u vrijeme kad ne bi trebalo piti alkohol, recimo oko 11 ujutro. Cheese Bar već je nekoliko godina jedan od najpopularnijih zagrebačkih lokala i jedini zagrebački vinski bar koji zaista proizvodi novac. Premda se nalazi na turističkoj lokaciji, ni ovogodišnji nedolazak stranaca u Zagreb, nije ispraznio Cheese Bar. Kako dakle Cheese Baru polazi za rukom da bude toliko uspješan?
Prvi važan element njegova uspjeha svakako je ponuda. U Cheese Baru redovito toče na čaše bar pedesetak hrvatskih vina, uključujući i ona malo teže dostupna poput Birina Grka, Claijeva Ottocenta ili Šemberova Pavela. Uz vino vam najčešće donesu pokoju kocku sira, što stvara dobru atmosferu i tjera gosta da naruči još čašu ili dvije.
Drugo, kvaliteta daskica sa sirevima i suhim mesom drastično je porasla unatrag pet godina, pa Zagrepčani sad u Cheese Bar dolaze na ručak ili večeru. Treće i najvažnije: iza uspjeha Cheese Bara stoji upravo nevjerojatan rad. Niti jedan lokal u Zagrebu nije potrošio toliko energije na privlačenje gostiju kao Cheese Bar. Cheese Bar je prvi u gradu subotom počeo prodavati kamenice po promotivnim cijenama. Zimi se, pak, ispred Cheese Bara kuhaju sarme, a svojedobno smo naišli na pastu s tartufima. U cheese Baru stalno se organiziraju promocije vina, pa možemo reći kako je Cheese Bar prvi izveo vrhunsko vino na gradske ulice.
Cheese Bar čini sve što može da maksimalno iskoristi svoju lokaciju i da postane vibrantna gradska špica za malo zahtjevnije potrošače kao što je to prije četvrt stoljeća bio Hard Rock Cafe, s tim da Hard Rock nikad nije bio fokusiran na vino. Dobra ponuda, dobra lokacija, dobro osoblje i krvav rad glavne su sastavnice uspjeha Cheese Bara. Zvuči jednostavno i školski, ali je u praksi vrlo komplicirano. Da nije, imali bismo puno više Cheese Barova.