Televizije su prepune spotova u kojima chef David Skoko reklamira Lidl. Ceste su pune jumbo plakata na kojima Skoko reklamira Lidl. David Skoko ugledan je i kompetentan chef, a hrvatski Lidl nije baš osobito dobar lanac supermarketa.
Maslinova ulja koja se prodaju u Lidlu uglavnom ne mogu proći senzorsku analizu. Lidlov odnos prema vinima prilično je problematičan. Većina stvari koje smo kupili u Lidlu ispod su razine kvalitete slične u drugim supermarketima. Lidlovi tjedni velikih svjetskih kuhinja uglavnom su fejkani a trgovine jedva da su uređene.
Na prvi pogled, dakle, ozbiljan chef daje legitimitet nečemu što nema puno veze s dobrom hranom. No na drugi, malo dublji pogled, ovo što Skoko radi s Lidlom može imati veoma dobre dugoročne posljedice na širenje kulture kućnog kuhanja u Hrvatskoj.
Gospodin Skoko pozitivna je zvijezda; njega svi prepoznaju i njemu se vjeruje. U Lidlu, lako je pretpostaviti, kupuju Hrvati kojima kuhanje nije posebno važno. Motivira li Skoko samo jedan dio brojnih i vjernih Lidlovih kupaca da se zainteresiraju za kuhanje, da počnu redovito kuhati doma, da počnu razmišljati o svježini, sezonama i efektu kuhanja na zdravlje, ali i o receptima i osnovnim tehnikama, Batelinin chef napravit će golem posao za opću kulturu kućne prehrane u Hrvatskoj.
David Skoko zadnjih godina djeluje kao neumorni edukator i promotor kuhanja, bilo da je riječ o radionicama za profesionalce, ili o obraćanju najširoj publici. Koliko god može zvučati neobično, Skokin angažman u Lidlu uklapa se u takvu njegovu misiju.