DEKRA je jedna od najuglednijih njemačkih agencija za ateste i certificiranje. Osnovana još 1925. godine kao agencija za nadzor tehničke ispravnosti automobila, danas kad zapošljava 45 tisuća ljudi u više od 50 zemalja s godišnjim prihodom od oko 3,3 milijarde eura, DEKRA se ne bavi samo ispravnošću i sigurnošću automobila i tehničkih sustava, nego i certificiranjem sigurnosti sustava u nizu različitih područja: jedno od njih je restoranski posao.
U vrijeme pandemije mjere sigurnosti važan su element restoranskog biznisa. Pa je tako DEKRA Hrvatska ovih dana dodijelila svoj prvi certifikat vezan uz koronu i ugostiteljstvo. DEKRIN prvi hrvatski certifikat dobio je zagrebački restoran Balon.
Tim certifikatom ugledna njemačka sgencija potvrđuje da se Balon pridržava svih mjera i preporuka Svjetske zdravstvene organizacije (WHO) i Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo u borbi protiv Covida-19. Evo citata iz pisma koje je DEKRA poslala vlasniku Balona Krešimiru Lediću.
“S velikim zadovoljstvom potvrdjujemo da je Vaš restoran Balon s uspjehom završio proces auditiranja za dobivanje certifikata DEKRA Trusted Facility. Time je potvrđeno da se Vi i Vaši suradnici i cijeli objekt u potpunost pridržavate smjernica WHO-a i HZJZ-a za siguran rad u vrijeme pandemije.”
Premda su ovakvi certifikati u hrvatskom ugostiteljstvu neuobičajeni, u sadašnjoj situaciji svakako mogu utjecati na povjerenje koje gosti osjećaji prema restoranu, što se nužno odražava na uspjeh restorana. Nadalje, u vrijeme dok korona divlja Hrvatskom, zaista je važno da se restorani i kafići vrlo strogo i dosljedno pridržavaju svih propisanih sigurnosnih mjera. Balon to sada može i dokazati.