Najambiciozniji zagrebački slastičar Robert Hromalić u petak je na Europskom trgu u Zagrebu predstavio Franko’s Sweets by Le Kolač, novu slastičarnicu u centru grada. Franko’s Sweets je rezultat suradnje Hromalićeva Le Kolača i Frana Župića, osnivača Franko’s Pizza & Bara, najbolje zagrebačke pizzerije.
Suradnja s Le Kolačem, nekadašnji sushi bar Franko’s Street pretvorio je u najatraktivniju slastičarnicu u gradu, s cijelim Le Kolačevim asortimanom kolača, torti, sladoleda i financijera, atraktivnom listom koktela i vrlo dobrom vinskom listom.
Još zanimljivije, Franko’s Sweets by Le Kolač mogao bi postati glavni izvor kvalitetnog sladoleda. U Zagrebu vlada kronična nestašica dobrog zanatskog sladoleda, a Le Kolač je ovoga proljeća lansirao svoj brend, koji sada planira značajno širiti.
Nova dva okusa predstavljena u Frankos’s Sweets, Yuzu i Pistacio, raskošni su, ozbiljni sladoledi čistih okusa, bez grama suvišnog šećera i s autentičnim okusima prirodnih sastojaka. Hromalić i njegov tim, koji je ove godine s cjelokupnim asortimanom ušao u Konzum u Radničkoj, nedavno je iz male kuhinje u originalnom Le Kolaču preselio proizvodnju u znatno veću manufakturu u Radničkoj, iz koje sada dolaze deserti za sva Le Kolačeva prodajna mjesta.
“Sada imamo uvjete za ono što želim već dulje vrijeme, a to je proširenje naše ponude sladoleda u originalnim i sezonskim okusima,” rekao nam je u petak Hromalić, pokazujući na mobitelu citat Jordija Roce, katalonskog slastičarskog genija koji je zadnjih nekoliko godina fokusiran na istraživanje sladoleda i širenje svojih ingenioznih Rocambolesc sladoledarnica. Kad su Jordija Rocu jednom pitali kakav bi savjet dao mlađem sebi, odgovorio je: “Ranije otvori sladoledarnicu.”
Hromalić je odlučio poslušati vlastiti savjet iz budućnosti i fokusirati se na proizvodnju vrhunskih sladoleda. Franko’s Sweets by Le Kolač uskoro će izići na ulicu s dva punkta sa sladoledom na kuglice u neposrednoj blizini nedavno otvorene Häagen-Dazsove trgovine, a ponudu će proširiti na osam do deset novih okusa.
Poslovno, Hromalićevo fokusiranje na sladoled ima smisla, jer su sladoledi puno pogodniji za distribuciju od kolača, a korona mijenja pravila biznisa iz dana u dan. Supermarketi u pandemiji postaju dominantni kanal prodaje pa u one bolje sada ulaze vrhunska vina i gourmet proizvodi malih proizvođača i postaju široko dostupni, što će zasigurno promijeniti kriterije potrošača i utjecati na buduću potražnju. A sladoled možete prodavati doslovno svugdje od restorana do kućica na street food festivalima koje su se Le Kolaču pokazale odličnim mjestom za promociju i testiranje novih okusa. Otvaranjem Franko’s Sweetsa centar Zagreba dobio je prvu dobru slastičarnicu od zatvaranja Timea u Teslinoj.