Kada odete na web stranicu zagrebačke tvrtke Beef Shop, prvo će vam se otvoriti poruka s naslovim Što je meso. Kad otvorite Facebook stranicu Beef Shopa, prvo će vam se otvoriti slika gole žene, koja u ruci drži nekakav steak. Zaista, što je tu meso? Još gori dojam ostavljaju dostavna vozila Beef Shopa. Na stražnjim vratima, naime, piše veliko Beef Shop, dok je na karoseriji sa strane ista ta velika slika gole žene s Beef Shopova Facebooka. Ilustracija za beef, govedinu, jest, dakle gola žena.
[adsense_content_v2]
Žena je u interpretaciji Beef Shopa i njegovih genijalnih marketingaša jednoznačno, čisto meso. Radi se definitivno o najneukusnijoj i najuvredljivijoj reklami u novijoj povijesti promoviranja hrane u Hrvatskoj. Reklama za Beef Shop nije samo seksistička; ona je zaista nevjerojatan primjer banalne, najprizemnije vulgarnosti.
Zaista nas zanimat tko se sjetio sliku gole žene potpisati s beef. Pravo je čudo da nisu napisali cow. Beef shop prodaje, među ostalim, wagyu i čuvene Weber roštilje. No, uz ovakvu prezentaciju zaista više nismo zainteresirani za njihove proizvode.