Burger Kingovo trolanje McDonald’sa je legendarno. Burger King suvereno vlada tom specifičnom formom marketinga, posebno na društvenim mrežama, kampanjama duhovitih i inteligentnih provokacija koji nikad ne prelaze u zlonamjernost. I kojima McDonald’s nije jedina meta. Dovoljno je sjetiti se kad su Princu Harryju ponudili posao nakon što je napustio kraljevsku obitelj (Be our Burger King) i kad su Michelinove inspektore pozvali da probaju njihove Master Angus burgere, izazova koji je Michelin prihvatio.
[adsense_content_v2]
Ovih dana, međutim, golemu pažnju na društvenim mrežama privlači jednostavan ali vrlo znakovit oglas Burger Kinga. U kratkom tekstu pod naslovom Naručite McDonald’s, Burger King poziva ljude da naručuju hranu od njihova arhirivala. Ne samo od McDonald’sa, nego od bilo kojeg fast food lanca i restorana.
Burger Kingova reklama apel je potrošačima da podrže restoransku industriju koja je u najtežoj poziciji u svojoj povijesti, suočena s drugim lockdownom, masovnim otkazima i ograničavajućim uvjetima rada. Burger King u ovom pozivu nije propustio priliku da bar malo zatrola McDonald’s, ali ton je sasvim drugačiji a potez briljantan.
“Nikad nismo mislili da ćemo vas ovo moliti. Kao što nikad nismo mislili da ćemo vas poticati da naručujete KFC, Subway, Domino’s Pizzu, Pizza Hut, Five Guys, Greggs, Taco Bell, papa John’s, Leon…ili iz bilo kojeg neovisnog restorana, kojih je previše da bismo ih ovdje sve spomenuli. Ukratko, od bilo kojeg od naših bratskih lanaca (brze ili ne tako brze hrane).
Nikad nismo mislili da ćemo od vas tražiti da to radite, ali restorani zapošljavaju tisuće ljudi i sada trebaju vašu podršku. Pa, želite li pomoći, počastite se ukusnim jelima u dostavi, takewayu ili drive-inu. Uvijek je najbolje kupiti Whopper, ali nije tako loše ni naručiti Big Mac. Dr’žte se.”