U proteklih je desetak godina postalo jasno da su loše ceste glavna prepreka u daljnjem razvoju istarskog turizma. Istra nije ni zrakoplovna ni nautička već primarno cestovna destinacija. A četrdesetak kilometara loše ceste od Učke do autoputa predstavljalo je jednu od najsporijih i najopasnijih turističkih dionica u Hrvatskoj.
[adsense_content_v2]
Unatrag dvije godine izgrađen je veći dio nove autoceste od Učke do spajanja na postojeći autoput. Moramo priznati da smo s fascinacijom promatrali kako se brzo gradi nova cesta: do idućeg će ljeta biti otvorena u punom profilu, pa će svi koji putuju u Istru moći zaboraviti na traumatične kilometre iza tunela Učka. Međutim, novi istarski autoput ne može biti dovoljno efikasan uz staru dvosmjernu dionicu kroz više od pet kilometara dug tunel Učka. Stoga je današnji početak bušenja druge cijevi Učke vijest od najvećeg strateškog značaja za istarski i hrvatski turizam. Novi bi tunel kroz Učku trebao biti pušten u promet 2024. godine.