U nedjelju popodne vidjeli smo Eurospinovu reklamu za pjenušavi Moscato po posebnoj novogodišnjoj cijeni od 11,99 kuna. Baš kad smo mislili da ne može niže, na nekom od domaćih TV kanala pojavio se Lidlov oglas za pjenušac po cijeni od 10,99 kuna.
U ovu nemilosrdnu bitku diskontera uključio se i Konzum, koji ne pripada u diskontersku grupu trgovačkih lanaca. Konzum za blagdane prodaje pjenušac po imenu Furst Egmont za 11,99 kuna. Kao i obično, Konzum cijenom ne može baš potpuno konkurirati Lidlu, ali se zato uspio izjednačiti s Eurospinom.
[adsense_content_v2]
Ne bi nas čudilo da u ovom ratu do posljednjeg mjehurića i posljednje lipe Eurospin ovog tjedna spusti cijene svojih pjenušaca na manje od deset kuna. Eurospin je ipak nov na tržištu, pa se mora ponašati najnemilosrdnije.
Da se razumijemo, na ovoj borbi za najjeftiniji pjenušac na tržištu potrošači ne mogu profitirati. Pjenušava, zapravo gazirana vina koja se prodaju po euro i pol za buteljku najgore su smeće u cjelokupnoj industriji vina. Ona možda imaju tek neke daleke veze s prirodnim fermentiranim sokom od grožđa. Riječ je o frankensteinovski industrijskim proizvodima, kakve treba izbjegavati pod svaku cijenu, pa i onu od deset kuna. Mnogo je bolje na Silvestrovo nazdraviti pivom koje dobro pjeni nego bilo kojim pjenušcem iz diskonterskog blagdanskog arsenala.