Vlasnik i chef Pergole Fabricio Vežnaver angažmanom za Tommy postao je još jedan renomirani hrvatski kuhar čije se lice nalazi na reklamama za lanac supermarketa.
Konzervativno gledajući, to je neobično i pomalo nesklapno. Supermarketi su trgovine koje mnogi ljubitelji dobre hrane ne vole. Supermarketi su često sinonim za konzervirano i smrznuto, patvoreno i nepažljivo napravljeno, preslatko, preslano, premasno i nezdravo, općenito prilagođeno najmasovnijim ukusima u lošem smislu te riječi.
Svi ovi negstivni stavovi o supermarketima ne moraju biti netočni. Jasno je da svi koji zaista vole hranu, više vole kupovati na placu, kod privatnih mesara i ribara, i u malim specijaliziranim trgovinama. Međutim, supermarketi su mjesto gdje se hrani golema većina stanovništva. Niti jedna druga institucija ne utječe toliko na prehranu nacije kao supermarketi. Baš su zato supermarketi i najbolja moguća prilika da se opća prehrana poboljša.
Ako samo mali postotak kupaca u supermarketima počinje povremeno pripremati svježu ribu umjesto panirane smrznutu, ako počinje kuhati svježu raštiku umjesto konzerviranih mahuna; odustsne od smrznutog šumskog voća u korist jabuka i klementina; ako se samo mali broj kupaca prvi put odluči zaista kuhati umjesto da kupuju gotovi bolognese i smrznutu pizzu, chefovi poput Davida Skoke i Fabricija Vežnavera odradili su velik posao za poboljšanje općih prehrambenih navika stanovništva.
Utoliko supermarketi koji se, srećom, i sami mijenjaju, u suradnji s popularnim chefovima mogu postati jedan od generatora stvaranja zdravijih prehrambenih navika.