Kad je Robert Hromalić prije nešto više od dvije godine napustio Time, na umu je imao posve novu ideju. Ambicioznu ali komercijalnu, inovativnu slastičarnicu koja će funkcionirati istodobno kao laboratorij i tvornica slastica. U dvije godine Le Kolač je rastao u skokovima. Prvo kobrendiranjem s Krašem, pa pokretanjem manufakturne proizvodnje sladoleda, zatim ulaskom u supermarkete i otvaranjem druge ekspoziture Franko’s Sweets by Le Kolač na zagrebačkom Europskom trgu neposredno prije lockdowna.
[adsense_content_v2]
Drugu obljetnicu, koja pada na Valentinovo, Le Kolač slavi novim širenjem ponude s eklerima, linijom Nuts koja obuhvaća grickalice i namaze od oraščića (karamelizirani lješnjaci, bademi i kikiriki s cvijetom soli, namaz od lješnjaka) i Financijerima Apple Pie.
Najveća novost je značajno širenje proizvodnje sladoleda. Le Kolačev Ice Cream start-up je novi pogon za sladoled koji će predstaviti u ožujku. Le Kolač najavljuje deset okusa sladoleda u novim pakiranjima od 150 i 500 mililitara, među kojima su najzanimljiviji Crêpes Suzee s komadićima palačinki aromatiziran koricom limuna i naranče i karamelom s dodatkom Gran Marniera, tiramisu i sladoled od yuzua s marcipanom i tri sorbeta: malina i hibiskus, mango i passion fruit i bijela čokolada s Griotte višnjama.