Jedan neočekivanih trendova izazvani pandemijom je pojačana suradnja slavnih kuhara sa supermarketima. Najnoviji high-profile angažman osigurao je francuski lanac supermarketa Carrefour.
[adsense_content_v2]
Dabiz Muñoz, chef madridskog restorana DiverXO (tri Michelinove zvjezdice) za Carrefour je razvio recept za limitiranu seriju krafni koje će se iduća tri mjeseca prodavati u njihovim supermarketima. Krafne se prodaju pod popularnim brendom Donuts kao DonutsXO, za 1,69 eura po komadu.
U reklami na društvenim mrežama opisuju ih kao “krafne od kojih će vam eksplodirati mozak”. Chef Dabiz Muñoz rekao je da je s ovim proizvodom htio “srušiti parametre okusa i teksture standardnih krafni a ostati vjeran filozofiji brenda Donuts.” DonutsXO napravljen je s reduciranim mlijekom infuziranim vanilijom, punjen je mješavinom smeđeg maslaca i vrhnja s malo citrusa i začina. Krafna ima bijelu glazuru s dijelovima od tamne čokolade.