I tako nakon vala burgeraja, pa vala sushi barova pa vala pokea, sada imamo val otvaranja malih kvartovskih trgovina specijaliziranih za proizvode hrvatskih OPG-a.
[adsense_content_v2]
U Hrvatskoj su kvartovske gourmet trgovine s ovakvom ponudom dosad bile rijetkost. Nadamo se da će se trend dovoljno poslovno razviti da one postanu profitabilne i tako postanu standard. No, uspjeh ovih trgovina osim o općem stanju ekonomije ovisit će o ozbiljnosti i kvaliteti njihove ponude.
Neke od novijih kvartovskih trgovina ovog tipa otvorenih u zadnjih godinu dana zaista su dobre. Barem trećina njihove ponude obuhvaća specijalističku robu (mesnice, ribarnice, voćarne) uz desetak vodećih brendova malih lokalnih proizvođača i nešto manje poznatih ili nebrendiranih proizvoda koji dolaze direktno s OPG-ova.
Sve su te trgovine dobro uređene, sve imaju vrlo ljubazno osoblje i konzistentno predstavljaju vrijednosti s kojima se reklamiraju. Neke, pak, poput nesretnog državnog pokušaja s Kućom hrvatske hrane Crotaste u Cesarčevoj, tek su nekompetentni izbori proizvoda, izloženih bez osobite ideje o tome što i zašto prodaju.
Nova trgovina štulićevskog imena Kao nekad, koja je ovih dana otvorena na zagrebačkoj Trešnjevci u susjedstvu prvog Bread Cluba, srećom spada u prvu skupinu. Simpatičan koncept bazira se na miksu vrlo poznatih domaćih brendova poput Ipša maslinova ulja, Arbasol slanih inćuna ili raznih Gligorinih proizvoda, s proizvodima manje poznatih OPG-ova i svježem voću i povrću. Proizvode nabavljaju direktno, a trgovinu su odlučili otvoriti kad se tijekom pandemije pokazalo kolika je potražnja za domaćom hranom. U planu su im još jedna trgovina i web shop. Više o ponudi u Kao nekad objavit ćemo nakon što ih posjetimo.
Trakošćanska 7, Zagreb
Ponedjeljak-subota 7 – 20
Nedjelja 7 – 13