S više od 200 tisuća recepata i više od 4.5 milijuna korisnika, Podravkina Coolinarika.com najveća je kulinarska web platforma u Hrvatskoj. U srijedu je putem online streaminga predstavljeno njeno novo izdanje.
Coolinarika je pokrenuta prije 18 godina, a ovo je njen prvi redizajn u zadnjih deset godina. Nova Coolinarika je preglednija, u manje klikova korisnike vodi do traženih recepata, vizuali su atraktivniji a rubrike prilagođene novim trendovima i potrebama korisnika. Redizajn potpisuje agencija Human.
“Coolinarika je neupitno jedan od najjačih promotivnih projekata Podravke. Ono što su u 70-ih i 80-ih bile Male tajne velikih majstora kuhinje, to je u 2000-tima postala Coolinarika – mjesto koje ljudima daje inspiraciju i konkretne ideje što skuhati. Tijekom 2019. pojavila se potreba da moderniziramo Coolinariku, svjesni kako sve što je digitalno, brzo raste i treba se razvijati.
Te smo godine radili pripreme i istraživanja, a cijelu 2020. vrijedno smo radili na projektu izmjene Coolinarike. Tako sada možemo predstaviti ne samo lijepu nego i pametnu kulinarsku stranicu koja je zapravo web-aplikacija. Personaliziranim pristupom s trenutačnim rješenjima Coolinarika postaje osobni asistent u kulinarskim avanturama te neizostavna pomoć dostupna u svakom trenutku,” rekla je Podravkina direktorica marketinga Marinka Akrap.
Coolinarika je progresivna web-aplikacija, sa sučeljem koje se automatski prilagođava korištenju na mobitelima i desktopu. Među zanimljivijim funkcionalnostima su Popis za kupnju koji iz recepata generira shopping liste, Kolekcije u koje korisnici mogu grupirati i organizirati recepte prema vlastitim kriterijima i tražilica koja nudi recepte prema namirnicama koje korisnik navede.
U podlozi aplikacije je Taste Machine, algoritam koji koj analizira namirnice, recepte, prigode i trendove i s vremenom korisniku nudi sve precizniji izbor recepata prilagođe njegovim preferencijama.