Prije četiri godine Nestle je obećao da će do 2025. iskorijeniti praksu držanja kokoši nesilica u kavezima. Cilj su ostvarili prije roka i sada od Europske unije traže da kavezni uzgoj zabrani za sve. Nestleovu pozivu pridružila su se još dva prehrambena giganta, Unilever i Mondelez.
U inicijativi za zaštitu prava nesilica, Nestle se udružio osim s konkurentima udružio i s organizacijom Compassion in World Farming. U kampanji započetoj 2018. 170 europskih NGO-a prikupilo je 1,4 milijuna potpisa, čime je ovo postala prva uspješna građanska inicijativa za prava životinja u komercijalnom uzgoju. Nestle trenutno koristi 4500 tona jaja godišnje u Europi, najviše za svoje brendove majoneza Thomy i Winiary i za veganske proizvode Garden Gourmet,
Procjenjuje se da u Europskoj uniji 413 milijuna nesilica proizvede 6,9 milijuna tona jaja godišnje. Prosječna potrošnja jaja u EU je 12 kilograma po glavi stanovnika. Standardi uzgoja već su uvelike poboljšani i značajan broj nesilica uzgaja se izvan kaveza, sve više proizvođača tvrdi da će do 2025. ukinuti kavzni uzgoj, ali industrija ima još puno mjesta za napredak.
Inače, Nestle i Mondelez zajedno s još pet vodećih svjetskih proizvođača čokolade, nedavno su se suočili s kolektivnom tužbom mladića koji su kao djeca radili na plantažama kakaovca u Obali slonovače s kojima surađuju dvije korporacije. Tuže ih da znaju da te plantaže počivaju na ropskom radu i na djeci robovima, a na poduzimaju ništa da tu praksu spriječe.