Pod francuskim brendom pjenušaca Luc Belaire, američka grupa Sovereign Brands na tržište je izbacila prvi plavi pjenušac. Ili kako ga oni opisuju, pjenušac “spektakularne safirne boje nadahnute plavim vodama Azurne obale”.
Luc Bleaire Bleu proizveden je u ograničenoj seriji od 20 tisuća boca. Riječ je o cuveeu 55% colombarda i 45% ugni blanca, obojenog “jedinstvenim postupkom” koji je razvio Luc Belaireov enolog. Prodaje se po cijeni od 24,9 eura. Plava vina, koja su se na tržištu pojavila prije nekoliko godina, spadaju u najgori vinski kič. No, za Luc Belaire, brend u potpunosti fokusiran na klubove i lifestyle, ovakva eskapada možda još i ima logike. Luc Belaire Bleu je i predstavljen prvenstveno kao pjenušac za koktele.
Luc Belaire je najbrže rastući brend francuskog pjenušca koji su neobičnim sticajem okolnosti proslavili američki reperi. Ova burgundska kuća predstavlja se kao “obiteljska vinarija i neovisni brend u svijetu korporativnih divova”. Osnovan krajem 19. stoljeća, Luc Belaire je sa svojim rijetkim brut i rose pjenušcima iz dvije regije (brut se proizvodi u Burgundiji a rose u Provansi), živio mirnim životom, dok se prije nekoliko godina, u jednom od luđih kulturnih srazova u svijetu vina, nije sve preokrenulo. Više o toj nevjerojatnoj priči pročitajte OVDJE: