Los Angeles Times prije nekoliko je dana objavio zanimljiv turistički članak o Hrvatskoj. Autorica Margo Pfeiff Amerikancima, “koji tek sada otkrivaju zemlju koju su Europljani odavno obožavaju”, preporučuje što da posjete u “old-world” Hrvatskoj, povijesnim dijelovima zemlje s golemim turističkim potencijalom daleko od rastućih turističkih destinacija.
Piše o “kontrastu mirnog krajolika i doručka od češnjovki, žestokog sira, slatkog džema od bobica i šnita seljačkog raženog kruha” u etno kući obitelji Slakoper kraj Samobora. “Život na selu ne može biti lokalniji, autentičniji i divniji”.
Kao najveće adute ruralne unutrašnjosti Hrvatske ističe povoljne cijene, dobru hranu, vino i bogatu povijest i kulturu. Preporučuje četiri destinacije: Zagreb, Samobor, Jastrebarsko i unutrašnjost Istre. U najzanimljivijem dijelu članka opisuje se Plešivica, zbog obiteljskih vinarija, vinograda i kuća u alpskom stilu.
Među tridesetak vinarija na vinskoj cesti LA Times preporučuje Korakov “izuzetni” chardonnay i crni pinot “francuskog stila”, rizling iz amfore i “raskošni” chardonnay obitelji Tomac, vinariju Ciban s pogledom “koji podsjeća na Toskanu” i restoran Karlo zbog “odličnog sparivanja lokalne kuhinje i lokalnih vina””.
U Istri, u centru pažnje su bili buzetska obitelj tartufara Karlić i njihov “dekadentni doručak – fritaja s bijelim tartufima i sir s medom od tartufa”, Grožnjan i Motovun, konoba Toklarija Nevija Sirotića zbog preporuke iz New York Timesa. Kratki putopis završava na rovinjskoj rivi, naravno s espressom i ribom za ručak. Zanimljiva tura, dobre poveznice i dobra ideja za hrvatski turistički marketing.