Danas smo u novotvorenom kafiću Sjedi 5 u Tkalčićevoj kušali famozno plavo vino: riječ je o novom proizvodu paravinske industrije, neonsko-modre boje, koji dolazi iz Španjolske i koji se marketira kao proizvod koji će promijeniti svijet vina.
Vino Azul (plavo vino), dobiva svoju florescentnu boju dodavanjem pigmenta, što je uobicajeni, a nipošto inovativni postupak u vinskoj industriji. Barem dvadeset posto kalifornijskih crnih vina namijenjenih supermarketima proizvodi se uz pomoć pripravka
nazvanog Big Red, koji im daje duboku i sjajnu rubinsku boju.
Vino Azul ne miriše ni po čemu specifičnom (osjeti se jedino miris vinskih tvornica), dok na prvom okusu dominiraju kiseline, koje se kasnije pretvaraju u nešto slično umjetnim zaslađivačima za voćne sokove, s blagim asocijacijama na sirup za kašalj.
Vino Azul ultimativni je trash, koji vrijeđa ime i pojam vina. Radi se o proizvodu znatno gorem čak i od 2Bucks Chucka, crnog vina kojim je dio kalifornijske industrije mislio premostiti Veliku krizu. Kafić Sjedi 5 jedan je od bezbrojnih simpatičnih ali prilično dezorijentiranih zagrebačkih lokala, koji pokušava spojiti istarski gastro-eno-pivski identitet s nachosima i palačinkama, i koji se očito obraća tinejdžerima. Njihova zgodna dosjetka sa šarenim kavama već postaje hite na Instagramu. No, tinejdzerima nije baš jednostavno platiti 40 kuna za čašu plavog vina.