Beyond Meat, jedan od najjačih proizvođača biljnih burgera, registrirao je robnu marku Beyond Milk. Gotovo se ništa ne zna o tome koje bi mliječne napitke na biljnoj bazi proizvodio Beyond Meat niti hoće li uopće ući u tu kategoriju, moguće je da tvrtka samo želi osigurati mogućnosti za budućnost. Prema prijavi, Beyond Milk pokriva široki raspon proizvoda poput biljnih shakeova, pripravaka za kavu i čaj i slično.
Beyond Meat bio jedan je od najuspješnijih startupa u posljednjem desetljeću. Uz Impossible Foods, smatra ih se začetnicima industrije nove generacije biljnih imitacija mesa. Nakon izlaska na burzu, Beyond Meat je kao i sve javno listane kompanije, pod stalnim pritiskom rasta. A kategorija biljnih alternativa mlijeku raste možda i jače nego veganski burgeri.
Mlijeka od zobi, badema, riže, mlijeko proizvedeno preciznom fermentacijom iz jednostavnih mikroorganizama, proizvodi su na listama prioriteta industrijskih hegemona poput Nestléa, Kelloggsa, Conagra Brandsa i direktnih konkurenata poput Impossible Foodsa.
Beyond Meat je nedavno, nakon devet godina pokušaja, pokrenuo prvu novu uspješnu liniju proizvoda koji imitiraju piletinu, dostupnih u restoranima. Mlijeko bi bilo logičan slijedeći korak. Samo riječ Beyond u nazivu dala bi mu prednost na policama trgovina.
Biljna mlijeka u pandemiji su osvojila potrošače. Prodaja zobenog mlijeka, prema Nielsenu, rasla je više od 200 posto u odnosu na 2019. Švedski proizvođač Oatly u svibnju je izišao na burzu, IPO je bio vrijedan više od milijarde dolara. Unatoč gubitku tužbe oko naziva brenda s jednim malim proizvođačem, ovaj tjedan objavili su da su im nakon izlaska na burzu prihodi u drugom kvartalu 53 posto veći nego lani u istom razdoblju. Tužba, međutim, nije Oatlyjev najveći problem. Za razliku od Beyond Meata čije su dionice nakon IPO-a 2019. uglavnomr asle, Oatlyjeve su nedavno pala ispod cijene IPO-a. Fond Spruce Point optužio ih je da su precijenili prihode i marže i obmanuli javnost o održivosti svoga biznisa. Oatly je sve demantirao. Ta neugodnost izazvala je sumnjičava nagađanja o budućnosti cijele kategorije, ali nije obeshrabrila tržište, što se na neki način vidi i iz poteza Beyond Meata.