Na masterclassu Brda Home of Rebula održanom u četvrtak u Vili Vipolže, prikazan je i kraći video spot posvećen chefovima slovenskih Michelinovih restorana. U spotu vidimo Anu Roš kako luta veličanstvenim. krajolikom oko Kobarida, Jorga Zupana kako dolazi na posao na skateboardu u Atelje u centru Ljubljane, Tomaža Kavčiča u luksuznom ugođaju dvorca Zemono, Uroša Fakuča, Gregora Vračka kao i druge chefove slovenskih Michelinovih restorana u prepoznatljivim ambijentima. Dio je spota posvećen i njihovim dobavljačima i vinarima. Video je dio kampanje Taste of Slovenia, kojom slovenska turistička zajednica promovira lokalnu gastronomiju i zemlju koja je proglašena Europskom gastronomskom regijom godine za 2021-.
Spot je visoko estetiziran, dojmljiv i precizno prikazuje spoj ruralnosti i autentičnosti lokalne hrane sa sofisticiranim kuhanjem visoke međunarodne klase. Prilično je neobično kako Hrvatskoj turističkoj zajednici , koja je u projekt Michelin uložila dosta novca, nije palo napamet da snimi video s chefovima hrvatskih Michelinovih restorana. Podsjetimo, Michelin je došao u Hrvatsku tri godine ranije nego u Sloveniju.
Da je HTZ snimila video poput ovog slovenskog, taj bi se materijal mogao koristiti kao izravan i lako prepoznatljiv (jer svatko zna što je Michelin) poziv stranim gostima da dođu u Hrvatsku i zbog gastronomije. Hrvatskoj je uistinu upravo neophodno izgraditi imidž gastronomske destinacije. Na čemu se, nažalost, radi vrlo površno, nemaštovito i nesustavno.