Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Iz videa o slovenskim Michelinovim chefovima slovenske Turističke zajednice, HTZ može učiti kako se promovira gastronomija

taste-slovenia-video

Na masterclassu Brda Home of Rebula održanom u četvrtak u Vili Vipolže, prikazan je i kraći video spot posvećen chefovima slovenskih Michelinovih restorana. U spotu vidimo Anu Roš kako luta veličanstvenim. krajolikom oko Kobarida, Jorga Zupana kako dolazi na posao na skateboardu u Atelje u centru Ljubljane, Tomaža Kavčiča u luksuznom ugođaju dvorca Zemono, Uroša Fakuča, Gregora Vračka kao i druge chefove slovenskih Michelinovih restorana u prepoznatljivim ambijentima. Dio je spota posvećen  i njihovim dobavljačima i vinarima. Video je dio kampanje Taste of Slovenia, kojom slovenska turistička zajednica promovira lokalnu gastronomiju i zemlju koja je proglašena Europskom gastronomskom regijom godine za 2021-.

Spot je visoko estetiziran, dojmljiv i precizno prikazuje spoj ruralnosti i autentičnosti lokalne hrane sa sofisticiranim kuhanjem visoke međunarodne klase. Prilično je neobično kako Hrvatskoj turističkoj zajednici , koja je u projekt Michelin uložila dosta novca, nije palo napamet da snimi video s chefovima hrvatskih Michelinovih restorana. Podsjetimo, Michelin je došao u Hrvatsku tri godine ranije nego u Sloveniju.

Da je HTZ snimila video poput ovog slovenskog, taj bi se materijal mogao koristiti kao izravan i lako prepoznatljiv (jer svatko zna što je Michelin) poziv stranim gostima da dođu u Hrvatsku i zbog gastronomije. Hrvatskoj je uistinu upravo neophodno izgraditi imidž gastronomske destinacije. Na čemu se, nažalost, radi vrlo površno, nemaštovito i nesustavno.

ČOKOLADA
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
  • BUZZ
  • RESTORANI
  • VINO
  • HOTELI
  • MIKSOLOGIJA
  • KONTAKT
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.

Iz videa o slovenskim Michelinovim chefovima slovenske Turističke zajednice, HTZ može učiti kako se promovira gastronomija

by Kult Plave Kamenice time to read: 1 min