Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Vindijin fonetski pinot noir najzabavnija je nova gastro reklama na televiziji

vindija-reklama

Varaždinska Vindija nedavno je pokrenula reklamnu kampanju za svoje sireve, u kojoj se služi vinima. Glas u offu sugerira koja bi se vina trebala piti uz određeni Vindijin sir.

Prijedlozi su uglavnom kompetentni, pa se uz kozji sir sasvim prirodno preporučuje sauvignon blanc. Koncept reklamiranja sira s vinom prilično je napredan za hrvatsko marketinško tržište. Naposljetku, Vindijini su sirevi sasvim korektni; nisu najbolji u Hrvatskoj ali su finiji od mnogih uvoznih industrijskih sireva.

Nažalost, Vindiji se u kampanji potkrala malo teža greška. Spikerica koja govori o slaganju jednog sira s crnim pinotom, ime sorte doslovno izgovara “pinot noir,” onako kako se ta riječ piše na francuskom umjesto “pino noar” kako se izgovara. 

To je otprilike kao kad biste Beatles izgovorili kako se piše, a ne Bitls ili kad biste rekli da se New York zove nevjork a ne njujork. Problem nije u pogrešnom izgovoru. Svi griješimo. Problem je u tome što nitko u Vindiji nije primijetio ovu urnebesnu pogrešku i što se “pinot noir” već dva tjedna vrti na hrvatskim televizijama a da nitko nije ispravio pogrešku.

ČOKOLADA
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
  • BUZZ
  • RESTORANI
  • VINO
  • HOTELI
  • MIKSOLOGIJA
  • KONTAKT
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.

Vindijin fonetski pinot noir najzabavnija je nova gastro reklama na televiziji

by Kult Plave Kamenice time to read: 1 min