Novi pulski gradonačelnik Filip Zoričić zabranio je pulskim kioscima da prodaju pića. Ta je odluka, jedinstvena u Hrvatskoj, upravo ekscentrično glupa i štetna. Evo zašto.
Deset je navečer, svi su supermarketi zatvoreni, a vi ste primijetili da u hladnjaku više nema piva. Živite li u Zagrebu odšetat ćete se do prvog Tobacca i kupiti pivo. Živite li u Puli, ostat ćete žedni do idućeg dana.
Pulski gradonačelnik odlukom o zabrani prodaje pića kioscima očigledno maltretira svoje sugrađane. Gospodin Zoričić kaže da je donio tu odluku kako bi zaštitio i unaprijedio ugostiteljsku ponudu u Puli. Činjenica jest da ugostitelji svugdje u Hrvatskoj lobiraju za zabranu prodaje pića na kioscima. No, radi se o slabim ugostiteljima.
Kiosci, ne mogu biti konkurencija ni jednom dobrom lokalu. U dobrom lokalu toče se vrhunska jaka pića, i buteljirana vina, kuhaju se posebne kave, miješaju kokteli i otvaraju craft piva. Ništa od toga ne može se kupiti na kioscima. Kiosci su konkurencija samo neambicioznim, zastarjelim kafićima koji prodaju industrijska piva i jeftina, katkad polutoksična žestoka pića.
Najvećem gradu najuspješnije hrvatske turističke regije treba ambiciozno a ne loše ugostiteljstvo. Odluka gradonačelnika Zoričića koristi, nažalost, jedino najlošijim ugostiteljima.