Iz Pinnaclea stoje ozbiljni igrači: suosnivačice London Cocktail Weeka Hannah Sharman-Cox i Siobhan Payne, i Dan Dove, osnivač Global Bartendinga, prve svjetske agencije za barmene. U barskoj industriji se već dugo pitaju zašto i oni nemaju utjecajne vodiče poput Michelina. Sada je i to riješeno. The Pinnacle Guide promoviran je na Svjetski dan barmena i cilj mu je barovima i barmenskoj profesiji u svijetu dati prizanje koje zaslužuju.
Pinnacle je u mnogočemu inspiriran crvenim Michelinovim vodičom. Dodjeljivat će jednu, dvije ili tri značke, prema fiksnim, javnim kriterijima, kako bi gosti prema oznakama na ulazu točno znali u kakav bar ulaze. “Ovo je ogroman zadatak ali nas troje imamo dovoljno samopouzdanja za ogromne stvari,” izjavili su osnivači Pinnaclea.
Barove će ocjenjivati anonimni inspektori iz njihovih zemalja. Kriterije za ocjenjivanje barova formirat će u suradnji s profesionalcima iz barske industrije i industrije pića. “Svaki put kad smo sjeli i razgovarali o tome svatko je imao svoje mišljenje. Imamo ideju kako bi kriteriji trebali izgledati, ali odlučili smo da je najbolje da ipak pitamo i druge, kroz otvoreno pismo cijeloj industriji,” kažu u Pinnacleu. Žele postaviti pošten, relevantan sistem koji će ispravno prepoznavati različite stilove barova na različitim tržištima.
Konzultacije s profesijom trajat će šest mjeseci, bit će tematizirane i trebale bi rezultairati metodologijom i ključnim kriterijima za ocjenjivanje kvalitete barova, servisa, gostoprimstva, lista pića i slično. Prvi Pinnacle vodič trebao bi izići iduće godine. Prvi okrugli stol održat će se 3. ožujka 2022.