Prvi Gyotaku otvoren je u Gotovčevoj ulici blizu Kvatetnikova trga u Zagrebu, prije malo manje od 12 mjeseci. Gyotaku do danas radi na četrnaest lokacija. Nikada u povijesti hrvatske restoranske industrije niti jedan se lanac nije širio tako brzo. McDonald’s je spor i trom u usporedbi s Gyotakuom.
S tim da Gyotaku nipošto nije fast food, nego ekspertno pripremljeni sushi srednjeg ranga, koji predstavlja odličnu vrijednost za novac. Gyotaku je u utorak 1. ožujka bitno osvježio meni.
Najvažnija su promjena tartari od tune, brancina i lososa, koji su izvanredno dizajnirani: sjeckana, optimalno začinjena sirova riba leži na rolici od riže. Svaki tartar mora imati svoj ugljikohidrat, a ovo je rješenje optimalno za sushi boxove.
Tartar od tune ima čvrstu teksturu i distinktivni okus velike plave ribe, dok je tartar od brancina nježan i čistog okusa. Tartar od lososa ukrašen je zrnima edamamea. Svaki tartar sadrži još nekoliko teksturalnih i začinskih elemenata; više je nego pohvalno što se masovna proizvodnja stigne baviti detaljima poboljšanja okusa i tekstura hrane. Nigiri je, pak, minimalistički kao što mora biti. Nigiri s tunom kvalitetom uvjerljivo nadmašuje Gyotakuov rang cijena.
Novi Gyotakouv meni iza kojeg stoji u Japanu školovani chef Mladen Križanović, sasvim će sigurno omogućiti daljnje širenje ovog ultrauspješnog lanca.