Ni jedna hrvatska turistička destinacija u zadnjih pola godine ne raste tako brzo i intenzivno kao Opatija. Opatija je, primjerice, od božićnih blagdana do ranog proljeća vikendima neprekidno puna: U Opatiji baš su svi važniji restorani otvoreni izvan pune sezone kao i mnogi hoteli. Opatija je utoliko postala prva jadranska cjelogodišnja destinacija.
Ovo nisu samo naši dojmovi ni izvještaji koje dobivamo od vlasnika , menadžera i chefova vodećih opatijskih restorana i hotela. Renesansa Opatije postala je i statistička činjenica.
Opatija je u veljači 2022. godine ostvarila 11 posto veći turistički promet nego u veljači 2019. godine, koju obično smatramo rekordnom. Promet je bio 141 posto veći promet nego u veljači lani.
Što je tajna opatijskog turističkog rasta? Prvo, opatijski su restorani stvorili vrlo snažnu, dinamičnu scenu koja je sama po sebi dovoljan razlog za dolazak na Opatijsku rivijeru. Niti jedna jadranska destinacija osim Rovinja nema toliko dobrih restorana kao Opatjska rivijera.
Drugo, početkom godine u Opatiji se održalo više važnih događaja, od svjetske vinske smotre VAPT do Dore. Opatija naprosto mora živjeti od nacionalno privlačnih događaja. Treće, Zagrepčani su Opatiju prepoznali kao svoje morsko i gastronomsko predgrađe, što je prirodno s obzirom na sat i pol vožnje od Zagreba do Opatije. Jednom, nadamo se što prije, kad Opatija obnovi svoje velike hotele, taj će se lijepi grad definitivno uvrstiti među šampione hrvatskog turizma.
Foto/Danijel Durković