Otvaranje Soli kraj Cvjetnog trga bilo je, među ostalim, pažljivo isplanirana medijska operacija. Mate Janković otvorio je Sol baš na Valentinovo . U idućih nekoliko dana u svim su hrvatskim medijima objavljeni pohvalni prilozi o Soli. Sol je to zaslužila, kako zbog pametnog koncepta hrvatskih tapasa, tako i zbog neočekivano dobre tehničke izveedbe.
U srijedu 23. ožujka, četrdesetak dana poslije otvaranja, svratili smo u Sol da bismo vidjeli kako restoran zaista funkcionira, u stvarnom svakodnevnom životu bez najavljenih gostiju i PR mašinerije.
Prvo, Sol se počela puniti već oko pola šest kad su svi restorani prazni. Otprilike 90 posto publike činile su žene. Drugo, do 18 i 30 skoro cijeli, veoma veliki restoran, napunio se na sve tri razine; plešivička vinska obitelj Šember zauzela je značajan dio donje, podrumske sale.
Treće i najvažnije, hrana je bila jako dobra. Naručili smo tartar od boškarina, izvrstan, bez ijedne zamjerke, njoke punjene pašticadom, apsolutno briljantne, i arancine od skradinskog rižota koji su bili ukusniji od bilo kojeg skradinskog rižota koji smo probali.
Chef Janković definitivno je uspio. Sol definitivno nije PR projekt, nego jedan od najprivlačnijih restorana u centru Zagreba. Mate Janković sada treba ostati uporan, strpljiv, kreativan i maksimalno profesionalan. Pa bi mogao postati jedan od chefova koji trajno mijenjaju hrvatsku restoransku industriju.