Iskustvo gosta ne počinje s ulaskom u restoran. Ono počinje danima ranije, dok pregledava web stranicu restorana, njegove menije, vinske liste i biografiju chefa, i odlučuje posjetiti upravo taj restoran. Rezervacija stola u restoranu puno je više od šturog tehničkog postupka. Ona je prvi kanal komunikacije koji restoran uspostavlja s novim gostom.
U zadnjih dvadesetak rezervirali smo stotine restorana. I značajan dio dojma o njihovu odnosu prema gostima formirali smo već prilikom rezervacija. Jesu li nam se iz restorana obratili osobno ili generičkom porukom? Koliko su bili jasni oko specifičnosti restorana ili naših posebnih zahtjeva?Jesu li nam objasnili što možemo očekivati u restoranu? Koliko su efikasno riješili nepredviđene situacije, promjene termina, broja gostiju? Jesu li nas i kako podsjetili na rezervirani termin? Komunikacija s restoranom formira naše mišljenje o njemu i prije nego sjednemo za stol. I ta je komunikacija danas gotovo u potpunosti digitalna.
Rezervacije su jedan od najvažnijih segmenata današnjeg restoranskog biznisa. I malogdje se utjecaj digitalizacije na poslovanje restorana vidi tako zorno kao u sistemu rezervacija.
Za restoran, efikasan sistem rezervacija presudan je ne samo za punjenje stolova će i za stabilnost poslovanja. Restorani gube stotine tisuća eura godišnje zbog gostiju koji se ne pojavljuju na rezervacijama. Najpopularniji restorani u špicama posjećenosti moraju doslovno žonglirati s rezervacijama da bi izdržali pritisak i odbili što manje gostiju koji kod njih žele ručati i večerati. Restorani koji se tek žele afirmirati, trebaju vanjske usluge i alate koji će ih efikasno spojiti s ciljnom publikom i privući goste. Dobra web stranica i učinkovit sistem rezervacija osnovna su infrastruktura za svaki restoran koji želi uspješno raditi.
Stoga je odluka Metroa da za restorane razvije digitalnu platformu DISH koja istodobno rješava i pitanje prezentacije na webu i rezervacija, logična koliko i poslovno inteligentna odluka.
DISH u Hrvatskoj koristi već 3.300 restorana. U svijetu ga koristi više od 240 tisuća ugostitelja. Specifičnost DISHA je u efikasnosti i jednostavnosti. DISH je fokusiran na stvarne i najvažnije potrebe restorana, bez suvišnih i ukrasnih funkcionalnosti. Funkcionira na sistemu mjesečne pretplate i trenutno se u Hrvatskoj može dobiti u dva paketa, DISH Starter i DISH Professional Reservation.
Za DISH Starter nema mjesečne pretplate, plaća se samo aktivacija usluge, 299 kuna plus PDV. S ovim paketom restoran može u par minuta izraditi vlastitu web stranicu i postaviti bazicni sistem online rezervacija bez naknade.
DISH Professional Reservation namijenjen je većim i prometnijim restoranima koji žele poboljšati popunjenost stolova, smanjiti vrijeme koje njihovo osoblje provodi na telefonima radi rezervacija i smanjiti broj gostiju koji se ne pojavljuju na rezervacijama.
Osim primanja rezervacija direktno preko Googlea i upravljanja rezervacijama u realnom vremenu, ovaj paket nudi jednostavan način slanja SMS i email podsjetnika gostima koji su rezervirali stolove. Iskustvo pokazuje da restorani koji goste pristojno podsjete na njihove rezervirane termine imaju puno manji problem no showa od onih koji ne koriste podsjetnike. S web stranicom i učinkovitim, preglednim alatom za rezervacije, ovaj paket košta 186 kuna mjesečno uključujući PDV, uz jednokratno plaćanje aktivacije u istom iznosu.
Riječ je promotivnim cijenama sniženima 50 posto, što je izvrsna prilika za restorane koji žele isprobati ovo rješenje (može se otkazati bilo kada), ili ga već koriste i žele ga nadograditi. Uz oba paketa restorani dobivaju besplatnu korisničku podršku.
Digitalizacija restoranske industrije odavno nije novi trend. Ona je već tu, sveprisutna kroz dostavu, brendiranje restorana na društvenim mrežama, internetske recenzije gostiju, dramatično ubrzana novim rješenjima koja su restorateri pronalazili kako bi odgovorili na izazove pandemije. Svi su ti fenomeni iz temelja promijenili restoransku industriju. Restorani nikad nisu bili društveno relevantniji. Ljudi se s neviđenim entuzijazmom vraćaju u restorane nakon lockdowna. Efikasna komunikacija s gostima i bolja organizacija poslovanja postaju važniji nego ikad i otvaraju nove mogućnosti razvoja biznisa i kvalitete ponude.