Ako ste sredovječni, fenomen MrBeasta možda ćete najbolje razumjeti ako ga opišemo kao Toma Greena nove generacije. MrBeast (Jimmy Donaldson) je YouTube megastar s više od 104 milijuna followera i, kao Tom Green na MTV-u devedesetih, začetnik novog žanra komedije koji bez greške pogađa mladu publiku.
U usporedbi s MrBeastom, nekad revolucionarni prankovi i stuntovi Toma Greena danas izgledaju kao da nakon Game of Thrones gledate U autobusu. Drugo je vrijeme, novac se drugačije vrti, stare tabue zamijenili su novi, pa MrBeast po 200 milijuna pregleda za video dobiva zahvaljujući vrlo skupim, produkcijski kompiciranim stuntovima koji uključuju padove aviona, kupovanje otoka za 800 tisuća dolara koji je poklonio, boravak 50 sati pod zemljom u kovčegu, lov na tisuću ljudi za milijun dolara, rekreiranje svake igre iz Squid Gamesa s masom statista i slično.
We open our first Beast Burger in 10 minutes and there is 10,000+ people already in line 😯
— MrBeast (@MrBeast) September 4, 2022
I feel pretty good about serving all you but anyone else coming idk maybe come tomorrow/later tonight haha pic.twitter.com/TncCGHgqqp
MrBeast očito zna sve o svojoj publici, pa se i njegova odluka da otvori restoran pokazala ispravnom. MrBeastov restoran Beast Burger u American Dream Mallu u New Jerseyu već na otvorenju je zgazio sve rekorde. Čak ni Donaldson, koji je osobno radio prvu smjenu u restoranu, nije očekivao da će se mu se na vratima pojaviti baš toliko ljudi. “Ovo je preludo,” govorio je dok je publika skandirala kao na stadionu. Prema prvim informacijama, na otvorenju Beast Burgera pojavilo se 10 tisuća ljudi. ”Naše otvorenje srušilo je svjetski rekord za najveći broj burgera prodanih u jednom danu u jednom restoranu. Lol,” napisao je MrBeast na Twitteru. Iako postoje opravdane sumnje da je riječ o još jednom stuntu, čini se da je entuzijazam publike za Beast burgere ipak autentičan.
Beast Burger nije otvoren napamet. MrBeast je 2020. pokrenuo virtualni restoran s dostavom koji se proširio na tisuću lokacija u Americi i Europi. I tu je imao pametan pristup. Nije otvarao sam već u partnerstvu s lokalnim restoranima koji su se mučili s prometom zbog pandemije. MrBeastov koncept, njihova realizacija, podjela novca. Bili su toliko uspješni da su se novinari nekih vrlo uglednih gastro portala pitali može li MrBeastov biznis model spasiti restoransku industriju.
Koncept Beast Burgera su smash burgeri za koji kritičari kažu da su iznenađujuće ukusni, pristupačne cijene, kratki jednostavni meniji i precizno ciljanje ukusa publike u sastojcima, pićima i prilozima. Prije burgera, MrBeast je prodavao Feastables čokoladice. Mogao bi biti prvi koji je slavu s društvenih mreža pretvorio u održivi dugostiteljski biznis.