Brad Pitt dosad nije radio strateške greške s Miravalom. Njegov rose je konstantno jedan od najboljih na svijetu i naprodavaniji iako on i bivša supruga Angelina Jolie nikad nisu koristili svoj celebrity status za reklamu. Pittov Fleur de Miraval, koji je počeo proizvoditi nakon razvoda i neformalne podjele Miravala s Angelinom, vrlo je ozbiljan rose šampanjac nastao u suradnji s uglednom šampanjskom kućom Pierre Péters. Novi Miravalov projekt ide u potpuno drugom smjeru.
Brad Pitt na Miravalu sada proizvodi kozmetiku od grožđa. Kao konzultanta angažirao je Pierre-Louisa Teissedrea, uglodnog profesora enologije sa Sveučilišta u Bordeauxu i jednog od vodećih svjetskih stručnjaka za utjecaj vina na zdravlje. Teissedre u Pittovim vinogradima grožđe bira prema antioksidativnim svojstvima. Kozmetika se proizvodi iz sjemenki grenachea, syraha i mourverdrea, iz kojih se izolira molekula GSM10, glavni sastojak nove kozmetičke linije nazvane Domaine.
Domaine (vinarija na francuskom) zasad obuhvaća serum u koji se Brad Pitt kune i tvrdi da ga koristi svakodnevno, kremu, tekuću kremu i emulziju za čišćenje lica. U intervjuu koji je u sklopu promocije Domainea dao za Vogue Brad Pitt kaže da je po pitanju njege lica bio nepismen, dok ga o njenoj važnosti nije osvijestila Gwyneth Paltrow. S obzirom da je Angelina prodala značajan udjel u Miravalu ruskom oligarhu, vlasniku Stolichnaye Juriju Šefleru, i da se Pitt boji da bi ga on mogao izgurati iz vinskog biznisa, možda je opet donio pametnu poslovnu odluku i fokusirao se na koštice, koje Šefleru neće trebati.