McDonald’s je najavio da na tržište pušta novi proizvod, Happy Meal boxove za odrasle. Prvi Happy Meal za odrasle bit će McDonald’sova suradnja sa street fashion brendom Cactus Plant Flea Market (CPFM). U Happy Mealu će biti po jedna od četiri kolekcionarske figurice McDonald’sovih maskota Grimace, Hamburglara, Birdie i novog Cactus Buddyja. Sve će biti dizajnirane kao horror verzije maskota.
CPFM je popularni modni brend poznat po ekscentričnim natpisima i grafitima na odjeći (vjerojatno su vam algoritmi već ne gdje izbacili We Must Be Born Again slogan). Iako mu marketinški stručnjaci predviđaju golemi uspjeh i proglašavaju ga genijalnim McDonald’sovim potezom, Happy Meal za odrasle izaziva, očekivano i puno podsmjeha “stvaranje Happy Meala za odrasle logična krajnja točka američke kulture”, komentirao je jedan korisnik na Twitteru. Neki, pak, tvrde da bi novi proizvod mogao unaprijediti McDonald’sovu plastičnu i lošu estetiku koja oblikuje ukus generacija.
Igračke za odrasle, ne budimo licemjerni, odavno su golemo tržište i ne treba im riječ “kolekcionarski” da bi se pravdale. Happy Meal za odrasle kupovat će ljudi koji su odrasli na McDonald’su i okruženi su igračkama, digitalnima, elektroničkima, analognima, ovisni o igricama i vječno nostalgični. Uostalom, specijalna izdanja Happy Meala s Pokemonima i korejskim boy nadom BTS uvelike su kupovali odrasli. McDonald’s s Happy Mealom za odrasle ništa nije morao mijenjati. Samo je upakirao stvarnost.