McDonald’s je uvijek živio od te vrste kulturne aproprijacije. Iskopavao okuse i značenja hrane koju smo voljeli kao djeca i ubacivao ih u svoju marketinšku mašineriju. Okusi Kraš Napolitanki u sladoledu, tostevi za doručak i pite s jabukama u bezosjećajnoj ulančanoj izvedbi tog lanca ne izazivaju osjećaje kakve te jestive kapsule nostalgije u nama izazivaju inače, ali čini se da dobro funkcioniraju kad je McDonald’s odlučio dirnuti u svetinju – kruh s Nutellom. Brand Eating javlja da je McDonald’s u Italiji upravo lansirao novo jelo Sweety – topla peciva s Nutellom, jednu od rijetkih junk kombinacija iz djetinjstva koju ljudi nastave jesti cijeli život.
Nutella se zadnjih godina suočila sa sličnim problemima kao McDonald’s ili Coca Cola. Desetljećima omiljeni proizvod milijuna, postala je simbol loše prehrane, izgubila status hrane za djecu i završila kao primjer štetnosti zasićenih masnoća i korištenja palmina ulja. Ali sudeći prema McDonald’sovim reklamama svaka priča o Nutelli prestaje kad se namaže na topli kruh. Talijani su oduševljeni, komentatori na internetu čude se kao i mi. McDonald’s Nutellu s kruhom servira u klasičnom pecivu i kutiji za hamburger, s debelim slojem Nutelle zapečene na grillu. Sweety se prodaje u Mc Cafeu. Nije baš jasno zašto bi netko išao u McDonald’s da bi jeo kruh s Nutellom, ali takva su pitanja očigledno suvišna za lanac koji je u Rusiji upravo lansirao Trump burger