Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Siniša Šoškić posvetio je dio promocije novog vina Haiku pokojnom Zvonimiru Tomcu

“A sad bih vas zamolio da minutom šutnje odamo počast velikom Zvonimiru Tomcu,” rekao je sinoć usred promocije Haikua 4 plešivički vinar Siniša Šoškić. Prije minute šutnje Šoškić je održao kratak, dirljiv govor o nedavno preminulom utemeljitelju modernog vinarstva na Plešivici, a harfistica je odsvirala par taktova iz My Way.

Prilično je neobično da se na promocijama vina govori o umrlima. Dapače, ovo je, koliko se sjećamo, bila prva vinska promocija kojoj smo prisustvovali, s minutom šutnje. Stoga posveta Siniše Šoškića Zvonimiru Tomcu zaslužuje puno poštovanja.

Haiku 4 nasljednik je Haikua 2, plešivičkog oranža koji je lani osvojio platinastu medalju na Decanterovim Svjetskim vinskim nagradama. Haiku 2 sadržavao je dvije sorte grožđa, a Haiku 4 četiri sorte, uključujući crni pinot i rizling.

Haiku 4 mekše je i elegantnije vino od svog šampionskog  prethodnika. Haiku 4 kombinira tipične maceratske arome s primarnim sortnim aromama što ga čini atraktivnim i distinktivnim na nosu. Vino je sočno, s dugim, intenzivnim okusomi naglašenom kiselinom, koja će se smiriti poslije otprilike pola godine do godinu dana u boci.

Ako Haiku 4 ikad dočeka još godinu dana u boci, budući da je Haiku 2 rasprodan prošlog ljeta, a restorani neumoljivo traže svoje. Promocija Haikua 4 priređena je u Točkici, novom trešnjevačkom restoranu koji će se otvoriti za dva do tri tjedna. Vlasnici Točkice, Leon i Martina Haraminčić poznati su zagrebačkoj sceni po uspješnom kvartovskom koktel baru Landsky.

Chef konzultant Točkice, popularni Mario Čepek, na promociji Haikua pripremio je meni od šest ili sedam klasičnih jela. preoblikovanih u finger food.

Spletom nepredvidivih okolnost uspjeli smo probati samo izvrsni bečki s krumpirovom salatom, serviran u čaši, i vrlo dobru, mekanu hobotnicu s još mekšim krumpirom, posluženu u malim starinskim crvenim rajnglicama. Točkica će, uz portfolio vina obitelji Šoškić, držati niz etiketa biodinamičkih proizvođača, poput Burje i  Meinklanga.

ČOKOLADA
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
  • BUZZ
  • RESTORANI
  • VINO
  • HOTELI
  • MIKSOLOGIJA
  • KONTAKT
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.

Siniša Šoškić posvetio je dio promocije novog vina Haiku pokojnom Zvonimiru Tomcu

by Kult Plave Kamenice time to read: 1 min