Danas smo na listi najgorih jela koja smo unatrag par godina pojeli u Zagrebu, naveli i degustacijski meni restorana koji se donedavno zvao Mr.Moo, da bi se prije par mjeseci preimenovao u Torero. U tekstu o nesretnom “fine dining” restoranu na kraju Tkalčićeve ulice napisali smo da Mr.Moo vode neki dragi, dobronamjerni i pristojni ljudi. Par sati kasnije uvjerili smo se, nažalost da bivši Mr.Moo, danas Torero, vode zločesti, infantilni i ne odveć inteligentni manipulatori.
Naime, Torero, nasljednik propalog restorana Mr.Moo, trenutno je najpopularniji zagrebački restoran prema Trip Advisoru. Ta je informacija sadržajno lažna. Torero radi samo večenju smjenu, a na svojim društvenim mrežama ističe i činjenicu da ondje večera oko dvanaestak ljudi. Torero, za kojeg 95 posto zagebačkih restoranskih gostiju vjerojatno nikad nije čulo, fizički ne može biti najpopularniji ni najbolje ocijenjeni restoran u Zagrebu na bilo kojoj listi, pa ni na listi Trip Advisora.
Ali ipak jest. Trip Advisor je, kako znamo, platforma koja omogućuje masovno lažiranje rezultata o popularnosti i ocjenama restorana. Cijeli se svijet uvjerio u lažljivi karakter Trip Advisorovih ocjena, kad je jedan londonski novinar doslovno izmislio jedan restoran, pa je taj virtualni restoran uspio promovirati kao najpopularniji lokal u Londonu, prema Trip Advsioru: restoran nikad nije postojao i u njemu se nikad ništa nije skuhalo. Torero je gotovo isti slučaj.
Vlasnici Torera odlučili su zloupotrijebiti nedostatke Trip Advisora, da bi pokušali promovirati svoj jadni fine dining. Radi se o podvali golemih razmjera, zbog koje nitko pristojan ne bi trebao ni pokušati jesti u Toreru (a chefovi Torera odmah bi trebali dati otkaz žele li sačuvati profesionalni integritet). Jedina olakšavajuća okolnost za Torero jest činjenica da se Heritage, mali sendvič bar u Petrinjskoj koji nema veze s restoranskim biznisom, već desetak godina služi sličnim taktikama, pa je Heritage, gdje stane četiri do šest ljudi, donedavno na Trip Advisru držao status najpopularnijeg restorana u Zagrebu.
Torero je, međutim, mnogo gori slučaj. U Heritageu ljudi masovno jedu sendviče. U restoranima poput Torera nitko vjerojatno ne jede ništa, osim uzvanika Torerovih vlasnika. Svatko tko misli da internetskim namještaljkama može oživjeti svoj restoran, potpuni je društveni idiot koji zaslužuje duboki profesionalni prezir.