U 2023. godini Ferrero planira proširiti asortiman sladoleda s pet novih štapića. Ferrerovi sladoledi su izrazito popularni, direktno povezani s rastom prodaje od 15% u prošloj godini od kojih su najprodavaniji bili Pocket Coffee i Kinder Bueno.
Kompanija trenutno ima u ponudi tri različite vrste sladoleda: kornet, sladolede na štapiću i sendvič sladolede. Ulaganje u novu kategoriju proizvoda započelo je 2019. kad je Ferrero kupio španjolskog proizvođača Ice Cream Factory Comaker, a planirana je i izgradnja nove tvornice u blizini Valencije koja će proizvoditi ekskluzivno čokoladu za sladolede.
Visoke temperature i globalno zatopljenje ozbiljan su problem za proizvođače čokolade i čokoladnih slatkiša, jer zbog topljenja čokolade kompliciraju transport, skldištenje i prodaju. Stoga je logično da se Ferrero više fokusira na sladoledne verzije svojih najpopularnijih proizvoda.
Novi okusi koji dolaze ove godine su:
Ferrero Rocher White (lješnjak s bijelom čokoladom)
Ferrero Rondnoir (kakao i tamna čokolada), Kinder Chocolat (namjenjeno djeci, s mliječnom čokoladom i punjenjem od mlijeka)
Ferrero Rocher Triple Experience (karamela, lješnjaci i mliječna čokolada)
Raffaello Triple Experience (šumsko voće s kokosom i kupinom).
Ferrero Rocher White Ferrero Rondnoir bi prema Ferreru mogli zamjeniti praline koje tijekom ljetnih mjeseci imaju tendenciju topljenja zbog vrućine. Novi sladoledi bi se trebali prodavati individualno i u multipakiranju.