Ne osobito originalno ali ipak znakovito, velika AbInbevova pivovara Beck’s svoju je 150. obljetnicu odlučila obilježiti novim konceptom, pivom koje je u potpunosti, od recepture do brendinga i marketinga, razvila umjetna inteligencija. Najviše su koristili ChatGPT i Midjourney. Pivo se zove Beck’s Autonomous i proglasili su ga “prvim potpuno strojno kreiranim pivom na svijetu”.
U izjavi za Drinks Business, Beck’sova direktorica marketinga Laura Salway, objasnila je da je njena kompanija “uvijek vodeća u inovacijama u svijetu piva” i da je “oduševljena ograničenom serijom piva i marketinškom kampanjom koju je napravila umjetna inteligencija.” Pokaže li se AI uspješnim, upravo bi gospođa Salway mogla ostati bez posla. Beck’s Autonomous je pilsner s 5 posto alkohola i dolazi u “hibridnoj limenci od stakla i aluminija” od 330 mililitara, kojih će na tržištu biti samo 450 komada.
“AI je razvio recept od lokalnih njemačkih i 100 posto prirodnih sastojaka. Ovaj koncept smatramo super uzbudljivim, jer umjetna inteligencija očito razumije pivo i zna što Beck’s čini tako ukusnim”. ABInBev planira dalje istraživati korištenje umjetne inteligencije u proizvodnji piva ali i prodaji i marketingu. Kažu da je probna serija Beck’s Autonomousa samo prvi korak u tom smjeru. Posebno ih zanima kako umjetnu inteligenciju mogu koristiti u angažiranju kupaca i razvoju inovativne ambalaže. Zasad to mogu testirati kupci u Velikoj Britaniji, Njemačkoj i Italiji koji se od 12. travnja prijave na mikrostranici brenda.