Hrvatski i slovenski tjedan restorana ove godine odvijali su se u otprilike isto vrijeme. Slovenski program uključivao je 108 restorana od kojih veliki broj gastronomski vrijednih, uključujući dva s Michelinovom zvjezdicom, Hišu Linhart iz Radovljice i ljubljanski Strelec.
Među restoranima koji su sudjelovali u Tjednu restorana su Debeluh, Gostilna Repovž, TaBar, Špacapanova Hiša, Mama Marija, Gostilna Ruj te ljubljanski JB. Cijene jelovnika kretale su se izmedu 25 i 28 eura za otprilike tri ili četiri sljedova bez pića. Dakle za vrlo malo novca moglo se obići poveliki broj vrhunskih slovenskih restorana. Publika je naravno takav koncept odlično prihvatila. JB je jutros javio kako je u 10 dana dobio tisuću gostiju. Mislimo da cijelokupni hrvatski tjedan nije posjetilo više od tisuću ljudi. Nadalje, Špacapanova Hiša iz Krasa javlja kako je restoran primio nešto manje od 400 rezervacija i zaposlio nove ljude je im je Tjedan restorana idealna priprema za nadolazeću sezonu.
Izbor restorana za hrvatski tjedan uglavnom se sveo na prosječne gostione, bez osobitog interesa publike koja ne ide tako često u restorane. Naši najbolji restorani iz raznih razloga izbjegavaju sudjelovanje u manifestaciji. Upravo zbog ovako dobro i pažljivo pripremljenih evenata poput Tedena Restavracij i Odprte Kuhne, slovenska ugostiteljska scena je nešto kultiviranija od hrvatske.